Премини към основното съдържание

Успешен старт на кампанията „Пощенска картичка от…“

кампания „Пощенска картичка от…“

С огромен обществен интерес стартира новата национална кампания „Пощенска картичка от…“, реализирана от Национална информационна агенция Bgtourism.bg. Инициативата се провежда под егидата на Министерството на туризма. Кампанията има за цел да популяризира красотата на българските дестинации чрез вдъхновяващ, емоционален и модерен подход, който съчетава духа на традиционната пощенска картичка с възможностите на дигиталната ера.

Още в първите три седмици от кампанията читателите на Bgtourism.bg бяха виртуално отведени до Чепеларе, Казанлък и село Долене – три забележителни кътчета от България, представени чрез специално създадени дигитални картички и лични послания от популярни личности, свързани с регионите. Внушителният интерес и положителните реакции не закъсняха – само за 48 часа представянето на село Долене реализира над 700 000 преглеждания във Facebook, Instagram, Viber, LinkedIn, YouTube, Telegram и в личните профили на екипа на медийната група, сочат официалните данни на Google и Meta.

Информацията и снимките за трите българските дестинации от кампанията вече реализираха 1 милион гледания, а цялостното онлайн присъствие на специализираната медийна група в областта на туризма и екипа надхвърля 10 милиона преглеждания за последното тримесечие. Хиляди българи вече споделиха представянето на дестинациите в своите лични онлайн канали, десетки хиляди харесвания и лавина от позитивни коментари придружават публикациите и постовете в социалните мрежи, като много от потребителите споделят, че планират реални пътувания до представените дестинации – вдъхновени от красивите снимки, историята на местата и посланията, които са част от кампанията.

Проектът „Пощенска картичка от…“, чийто автор е Руслан Йорданов – журналист и собственик на медията, залага на силата на личната история и визуалното преживяване – всяка дестинация оживява чрез дигитална картичка, придружена с интересна и полезна информация за всяка дестинация. Кампанията съживява носталгията по времето, когато изпращахме пощенски картички до своите близки, и пренася тази емоция в настоящето, като я превръща в част от съвременния дигитален свят.

* „Пощенска картичка от …: Долене – райската градина на България“
* „Пощенска картичка от …: Казанлък – Долината на розите и тракийските царе“
* „Пощенска картичка от …: Чепеларе – Зеленото сърце на България“

През настоящата седмица читателите ще бъдат отведени до Българското Черноморие, където нови снимки и интересна информация ще разкрият магията на едно от крайбрежните ни бижута.